Monday 14 September 2015

Hamper semurah RM10 sahaja?

Salam manis dari kami buat Yang Berbahagia Tuan/Puan/Dato'/Datin. Kami dahulukan dengan sekalung terima kasih atas sokongan dan dokongan padu yang diberikan kepada Anggerik Kenanga. Kami amat menghargai sokongan dan dokongan yang diberikan.

Hamper semurah RM10 sahaja? Eh.... macam tak percaya? Masih wujud pada zaman sekarang? Masih wujud seteleh GST dikenakan? YA! Anggerik Kenanga menawarkan pelbagai variasi hamper yang bermula dari RM10.

Hamper apa yang murah macam tu? Hamper dalam gambar entri ini cuma RM10. CUMA RM10.

Hamper ini dikenali sebagai HAMPER KLC 001, mengandungi LUNCH BOX yang mampu diisi masakan kasih sayang dari air tangan seorang ibu. Selain itu, ia juga mengandungi SMILE CUP yang mampu mengukir senyuman setiap mata yang memandang. Ia juga mengandungi 1 kotak PENSIL WARNA yang mampu mewarnai kanvas kehidupan. Disertakan juga 1 batang PENSIL 2B yang mampu melakar dunia fantasi dan 1 PENGASAH PENSIL yang sentiasa setia menemani insan dalam berkarya. Tidak dilupakan, 1 PEMADAM yang diperlukan untuk menghakis kejelekan dan 1 batang PEMBARIS yang mengajar jalan kehidupan yang lurus.

Berminat? Ayuh LIKE Page Anggerik Kenanga di : 

Atau email kami di anggerikkenanga@gmail.com





KLC 001

-WE SERVE HAPPINESS-

No comments:

Post a Comment